ما روی ساخت مارک های جهانی تمرکز می کنیم

ما از هوش برند استفاده می کنیم تا محتوای معناداری را توسعه دهیم و افراد را با تجارب برندهای فعال و فعال در ارتباط با انسان درگیر کنیم.

image

چشم انداز

شرکت خدمات مدیریت بهسو، بهترین گزینه در حل معضلات سازمانی است که با تکیه بر دانش حرفه ‏ای و به روز، در صدد خلق آینده‏ای بهتر برای مشتریان و تحقق اهداف متعالی آن‏ها است.

image

قلمرو تخصصی

  1. اجرای طرح‏های استعدادیابی و مدیریت استعدادها
  2. برگزاری کانون‏ های ارزیابی و توسعه مدیران
  3. اجرای برنامه‏ های متنوع توسعه مدیران
  4. مطالعات راهبردی و برنامه ‏ریزی استراتژیک
  5. بازنگری در نظام‏ های منابع انسانی به ویژه فرآیند جذب
  6. طراحی مدل شایستگی‏ ها برای اقشار مختلف پرسنلی خدمات مشاوره‏ای به هلدینگ ‏ها برای بازنگری در ساختار، تدوین برنامه راهبردی و توسعه هم افزایی
image

ماموریت

مأموریت شرکت خدمات مدیریت بهسو، ارزش ‏آفرینی برای مدیران و سازمان‏ های تحت تصدی آنان، از طریق برگزاری کانون‏ های ارزیابی و توسع ه‏ای، دوره ‏های آموزشی، انجام مطالعات کاربردی و ارائه مشاوره ‏های اثربخش است. در واقع شرکت سعی دارد به مدیران کمک کند تا از طریق توسعه مدیریت در سازمان بتوانند مزیت رقابتی پایدار کسب کنند.

image

ویژگی های متمایز

  • مدیریت و کارشناسان شرکت خدمات مدیریت بهسو همواره در اخذ و اجرای سفارش ‏ها به حل مسئله، تمام‏ کنندگی، نوآوری و رعایت استانداردهای متعالی در خدمات، مقید هستند.
  • تجربه خوشایند مشتری پس از اتمام خدمات مهمترین استراتژی بازاریابی ما تلقی می‏ شود.
image

فلسفه وجودی

با افزایش تحولات محیطی در دنیای تجارت و صنعت، مدیران و سازمان‏ها با چالش‏های متعددی مواجه هستند. بنگاه‏ها برای ادامه حیات و به منظور رویارویی با این چالش‏ها، به خدمات مدیریتی نیاز دارند تا بتوانند با بهسازی خود و استقرار سیستم‏ های مدیریتی، یارای رقابت داشته باشند.
فلسفه وجودی شرکت خدمات مدیریت بهسو، مساعدت مدیران در بهبود سازمان‏ ها و توسعه مدیریت است.

image

ذینفعان کلیدی

انواع سازمان‏ های خصوصی و دولتی، اعم از تولیدی و یا خدماتی، مشتریان ما محسوب می‏ شوند.
مشتریان پس از تجربه همکاری با شرکت ما، باید احساس کنند که مشکلی از آنها رفع شده است.

image
همکاری جهانی با شرکای سازمانی

شروع یک تجارت باید ساده باشد

به کدام اکوسیستم باید اهمیت دهید؟ سرمایه گذاری بعدی کجاست؟ در یک اقتصاد جهانی با فناوری ، مأموریت ما پشتیبانی از مناطق پیش رو است تا بتواند اکوسیستم های نوپا خود را کاتالیز کند.

هر فرآیند را برای نیازهای شغلی خود ایجاد و مدیریت کنید
گزارشات خود را با دنباله حسابرسی استارت فلو دنبال کنید.
عملکرد کامل و بدون نیاز به نصب نرم افزار.

قاسم حاجی ابراهیمی

مدیر منابع انسانی
باسلام و احترام ضمن اشاره به قرارداد شماره ۸۸۵ – ۹۷ مورخ ۱۳۹۷ / ۰۷ / ۱۵ با موضوع " برگزاری کانون توسعه برای مدیران و روسا " بدینوسیله این شرکت رضایت خود را از کیفیت خدمات و انجام تعهدات آن شرکت محترم اعلام می نماید . توفیق روزافزون شما را خواستاریم.
خدمات مشاوره مدیریت

مسعود بهرامیان

مدیر منابع انسانی و رفاه
با عنایت به انجام خدمات مربوط به قرارداد های ذیل توسط آن شرکت با بانک شهر، بدینوسیله رضایت این بانک از عملکرد آن شرکت در ارایه خدمات فوق الذکر اعلام می گردد ١- قرارداد شماره ۹۵/ ۹۸۷۷۰ مورخ ۹۵/ ۴ /۲۶ مبنی بر برگزاری کانون جذب برای استخدام نیروی انسانی ٢- قرارداد شماره ۵۳۸۴ ۹۵ / ۳۰ مورخ ۹۵ / ۱۱ / ۱۱ مبنی بر برگزاری کانون ارزیابی و توسعه مدیران
خدمات مشاوره مدیریت بهسو

مجید احمدی

مدیر کل دفتر مدیر عامل
با عنایت به ارزیابی مهارت های شغلی و ویژگیهای شخصیتی مدیران میانی و پایه این شرکت در سال گذشته، بدینوسیله از زحمات جنابعالی و همکاران محترم تقدیر و تشکر بعمل می آید.
خدمات مشاوره مدیریت بهسو

شرکت فولاد خوزستان

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی
بدینوسیله از خدمات شایسته و ارزنده ی جناب آقای دکتر محمد علی بابایی زکلیکی (شرکت بهسو) در پروژه کانون ارزیابی مدیران فردا) شرکت فولاد خوزستان که در سال ۸۹-۹۰ صورت گرفت قدردانی می گردد. ایشان و تیم همراه با دقت نظر و تمركز فراوان ضمن ارزیابی شرکت کنندگان، گزارشات مفیدی از کارکنان صديق فولاد خوزستان فراهم نمودند که سنگ بنای برنامه ی توسعه منابع انسانی در این شرکت قرار گرفت. امید است همگی با بها دادن به سرمایه های انسانی متعهد و متقی و با نگرش علمی در بکارگیری متخصصين زبده منابع انسانی گامی بلند در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی برداریم.
خدمات مشاوره مدیریت

عزیز محمد اکبری

معاونت توسعه سازمان و سرمایه انسانی
بدینوسیله گواهی می نماید شرکت خدمات مدیریت بهسو از سال ۱۳۹۴ تا کنون، برای شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) پروژه های به شرح ذیل را اجرا نموده است ۱. پروژه برگزاری کانون توسعه روساء از سال ۱۳۹۴ با تعداد داوطلبین ۴۷۱ نفر ۲. پروژه برگزاری کانون توسعه مدیران کل؛ از سال ۱۳۹۵ با تعداد داوطلبین ۵۹ نفر ۳. پروژه طراحی و ارایه برنامه توسعه رهبری سازمانی (منتورینگ)؛ با تعداد داوطلبین ۱۵۰ نفر ۴. پروژه استعدادیابی و برنامه ریزی جانشین پروری (برنامه توسعه فیروزه ای)؛ با تعداد داوطلبین ۲۵۴ نفر همچنین این شرکت نه فقط پروژه های مزبور را به نحو احسن به اتمام رسانیده است؛ بلکه در برابر شرایط قرارداد منعقده، همواره متعهد بوده و در نتیجه شرکت همراه اول از کیفیت خدمات ارائه شده مشاور محترم و نحوه همکاری و تعامل تیم مربوط، رضایت کامل خود را اعلام می نماید.