خدمات تخصصی افزایش بهره وری سازمان
راهکارهای افزایش بهرهوری مستلزم شناخت کافی وضعیت موجود و فرهنگ کاری شرکتهاست. باتوجه به تفاوتهای مهم در فرهنگ کاری شرکتها و وضعیت موجود آنها میتوان گفت راهکارهای افزایش بهرهوری نیز در آنها متفاوت خواهد بود. ازجمله راهکارهای افزایش بهرهوری میتوان به کاهش ضایعات، ایجاد تعهد در کارکنان، توجه به کارکنان، استفاده بهینه از استعدادها، ایجاد انگیزه درکارکنان، توجه به تغییرات و… اشاره کرد
ما به طیف گسترده ای از شرکت ها خدمت می کنیم
درجه تاثیر هر یک از این راهکارهای مدیریتی در افزایش بهرهوری به وضعیت موجود شرکت در آن زمینه و ضرورت پرداختن به هریک از این موارد بستگی دارد، کـه میبایست به شکل ماهرانهای شناسایی و اولویت بندی شده و برآن اساس اقدام شود.
توسعه مدیران
- همکاری در تهیه و تدوین رشد و ارتقای مدیران وزارت نیرو؛ 1379-1378
- مشاوره به شرکت سیمان فارس و خوزستان در زمینه توسعه مدیران و برنامه راهبردی شرکت؛ 1389-1384
- طراحی دورههای آموزش و پرورش مدیران کلاس جهانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران؛ 1385
- طراحی دوره های آموزش و پرورش مدیران سازمان تأمین اجتماعی؛ 87-1385
- تهیه، تدوین و انتشار مجموعه دستنامه توسعه مدیران سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ؛ 1391-1388
- مشاور شرکت فولاد خوزستان در زمینه توسعه مدیران؛ 1390-1389
- همکاری در اجرای پروژه منتورینگ در شرکت توگا؛ 1392
- اجرای پروژه منتورینگ در شرکت همراه اول؛ 1396-1395
- مشاور به شرکت ایران خودرو در توسعه مدیران آینده؛ 1386 و 1379
- طراحی نظام های منابع انسانی در شرکت سیمان داراب
- طراحی نظام انتصابات مدیران در هلدینگ سیمان فارس و خوزستان
- برگزاری سمینارها و کارگاه های متعدد توسعه مدیران برای انواع سازمانهای دولتی، تولیدی و خدماتی مثل برنامهریزی استراتژیک، ساختار هیأت مدیره، توسعه مهارت های رهبری، مدیریت شرکت های هلدینگ، تیمسازی در مدیریت
آموزشی
شرکت خدمات مدیریت بهسو در راستای سیاست خود که همانا “توسعه مدیریت در کشور” است، به منظور ارتقای سطح دانش و شایستگیهای مدیران و همچنین آشنا نمودن آنان با رویکردهای نوین مدیریت، با همکاری برجستهترین اساتید دانشگاههای کشور اقدام به طراحی و برگزاری سمینارهایی به شرح زیر نموده است.
- اثربخشی هیات مدیرهها و تیمسازی در مدیریت
- رویکردهای نوین در مدیریت شرکتهای هلدینگ
- بازاندیشی در مدیریت منابع انسانی
- تدوین استراتژی و طراحی ساختار سازمانی شرکتهای هلدینگ
- راهکارهای ارتقای هیات مدیره
- توسعه هم افزایی در هلدینگها
- رویکردهای نوین در مدیریت مثل مهندسی مجدد، دموکراسی در سازمانها، برونسپاری، یادگیری سازمانی
- دورههای متنوع تربیت ارزیاب و بازآزموزی ارزیابان
- توسعه شایستگیهای رهبری و مدیریت تغییر
وجوه امتیاز سمینارهای آموزشی این شرکت به شرح ذیل است:
- ارائه مباحث به شیوه کارگاهی همراه با تمرینات کاربردی
- طرح آخرین تجارب و یافته های علمی در عرصه مدیریت، متناسب با نیاز سازمانها
- اجرا توسط اساتید صاحب نظر، با سوابق پژوهشی و مشاوره در سازمانها
- شرکت خدمات مدیریت بهسو آمادگی دارد دورههای آموزشی و سمینارهای فوق را متناسب با نیاز و در خواست سازمان ها، طراحی و در محل آنها برگزار کند.
- شرکت خدمات مدیریت بهسو با استفاده از متخصصان و افراد صاحب نظر آمادگی دراد متن سخنرانیهای کلیدی مدیران ارشد را در حوزه های مختلف، متناسب با رویدادها و جریانات روز تهیه و تنطیم نماید.
استعدادیابی
- اجرای پروژه مدیران سایه در شرکت برق منطقهای تهران؛ 1379
- مشاور طرح مدیران فردا در شرکت ایران خودرو؛ 1379
- کانون ارزیابی و توسعه در شرکت های تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (مثل شرکت سایپا)؛ 1383 و 1384
- کانون توسعه مدیران برای سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران؛ 1385
- کانون ارزیابی توسعه ای مدیران در گروه مپنا؛ 1388 و 1389
- توسعه مدیران در شرکت فولاد خوزستان؛ 1389و 1390
- ارایه خدمات مربوط در زمینه جذب منابع انسانی در نیروگاه اتمی بوشهر؛ 1389
- ارزیابی استعدادهای مدیریتی در شرکت فولاد کاوه کیش؛ 1390
- کانون توسعه مدیران و کارشناسان در شرکت سیمان داراب؛ 1390
- طرح شناسایی و انتخاب نیروهای مستعد برای رؤسای ادارات شعب و مدیران ستادی بانک رفاه کارگران؛ 1391و 1394
- طراحی و ارزیابی کانون توسعه مدیران شهرداری تهران (180 نفر معاونین و قائم مقامان شهرداری)؛ 1392
- استعدادیابی در شهرداری تهران (ارزیابی 3000 نفر )؛ 1392
- کانون توسعه مدیران و کارشناسان در شرکت هلدینگ ارزش آفرینان کردستان ؛ 1392
- کانون توسعه برای شرکت دیجیکالا؛ 1394
- کانون توسعه کارشناسان و رؤسا شرکت همراه اول ؛ 1394 و 1396
- جذب کارشناسان ستادی و رؤسای شعب در بانک شهر؛ 1394 و 1395
- ارزیابی رؤسا و معاونان شعب بانک شهر؛ 1394 و 1395
- کانون توسعه برای رؤسا در شرکت ملی صنایع مس ایران؛ 1395 و 1396
- کانون توسعه مدیران ارشد، مدیران عامل، اعضا هیأت مدیره در شرکت همراه اول؛ 1395 و 1396
- معاونان ادارات امور شعب، معاونان و رؤسای ستادی و رؤسای حوزهها در بانک ملی ایران؛ 1394 و 1395
- اعضای هیأت مدیره و مدیران عامل شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی شرکت ملی مس ایران؛ 1396
- ارزیابی کارشناسان و مدیران در فولاد شادگان؛ 1396
- طراحی و برگزاری کانون توسعه برای مدیران ارشد در شرکت سفیر آبی آرام و شرکت رهیاب؛ 1397
- جذب معاون منابع انسانی در شرکت شیشه داروئی رازی؛1397
- پروژه توسعه ای فیروزه ای (استعدادیابی و جانشینپروری) در شرکت همراه اول؛ 1396 و 1397
- پروژه استعدادیابی مدیران میانی در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ 1396 و 1397
- توسعه برای مدیران و کارشناسان شرکت توسعه آهن و فولاد گلگهر ؛ 1397
- باز طراحی مدل شایستگیها برای 14 رسته شغلی در شهرداری تهران؛ 1398
- کانون توسعه مدیران ارشد صندوق پس انداز کارکنان راه آهن؛ 1398
- کانون ارزیابی رؤسای شعب بانک ملت؛ 1398
- کانون ارزیابی و توسعهای رهبران تیم و مدیران شرکت نقش اول کیفیت (NAK)؛ 1398
- همکاری در برگزاری کانونهای ارزیابی یا توسعه مدیران شرکتهای سایه ثمن، نفیس نخ، شهرداری تهران، بانک تجارت، دانشگاه امام حسین (ع)، آستان قدس رضوی و وزارت دفاع
خدمات مشاوره مدیریت
بهبود مستمر عملکرد سازمان ها، می تواند پشتیبان برنامه رشد، توسعه و تعالی سازمان شود.
سوالات متداول
چگونه می توانیم برای استارتاپ خود بودجه دریافت کنیم؟
پاسخ سوالات شما
آیا ما نیاز به نوشتن یک برنامه تجاری داریم؟
پاسخ سوالات شما
آیا می توانیم دو درخواست ارائه دهیم؟
پاسخ سوالات شما
چگونه می توانیم برای استارتاپ خود بودجه دریافت کنیم؟
پاسخ سوالات شما
آیا ما نیاز به نوشتن یک برنامه تجاری داریم؟
پاسخ سوالات شما
آیا می توانیم دو درخواست ارائه دهیم؟
پاسخ سوالات شما